Od začiatku školského roka učitelia využívajú pracovné zošity s tematikou finančnej gramotnosti na rôznych predmetoch a vo všetkých ročníkoch. Rovnako dôležitým sa stal aj portál Fenomény sveta na predmete finančná gramotnosť v deviatom ročníku. Bol zakúpený vďaka tomuto projektu.
Prváci na hodine matematiky spoznali dôležitosť sporenia, učili sa určovať približnú hodnotu vecí, porovnávať ceny a hospodáriť s peniazmi. Druháci sa učili spočítavať koľko zaplatia za nákup a koľko peňazí im vydajú. Tretiaci a štvrtáci pracovali s textom rozprávky O troch grošoch na čítaní s porozumením a na hodine matematiky. Na anglickom jazyku sa piataci zaoberali nezvyčajným plagátom v obchodnom dome. Žiaci šiesteho ročníka tému „Ako vyzerá hlad“ vsunuli do tematického celku Starovek. Na hodine fyziky pri premene jednotiek počítali aj cenu nákupu ovocia a zeleniny. Siedmaci si precvičili výpočet percent pri porovnávaní hrubej a priemernej mzdy. Žiaci ôsmeho ročníka sa na občianskej výchove zaoberali rodinným rozpočtom a deviataci sa na hodine slovenského jazyka venovali téme – „Bežný bankový účet“.